Google sve prisutniji u hrvatskom turizmu

Bez autora
Feb 12 2013

Sve vodeće i najvažnije institucije u hrvatskom turizmu surađuju s tvrtkom Google koja slijedom globalnih trendova i u ovoj godini očekuje nastavak rasta potražnje za njihovim uslugama, posebno manjih i srednjih turističkih tvrtki, i to kao izraz njihovog sve većeg razumijevanja i educiranosti spram digitalnog svijeta i okruženja. Ističe to uz ostalo u razgovoru za Hinu direktor tvrtke Google za regiju Adriatic Joško Mrndže dodajući kako zadnjih nekoliko godina u hrvatskom turizmu bilježe rast potražnje za Google uslugama, što drži i logičnom posljedicom orijentiranosti turizma prema internetu, a time i Googleu kao globalno vodećoj tražilici. U turizmu se sve više koriste svi kanali i mediji koje internet pruža, i ne nužno samo oglašavanje, jer i kod većine partnera iz komercijalnog sektora Google funkcionira kao distributivni, prodajni kanal, a oglašavanje je sastavni dio bolje i snažnije pozicioniranosti turističkog proizvoda i usluga. To, kao i općenito važnost prisustva na internetu sve više i bolje razumije i hrvatska turistička industrija, kojoj korištenje Google servisa može puno pomoći u jačanju konkurentnosti kako u promociji tako i kao servis gostima koji su došli u Hrvatsku.

Google sve prisutniji u hrvatskom turizmuSve vodeće i najvažnije institucije u hrvatskom turizmu surađuju s tvrtkom Google koja slijedom globalnih trendova i u ovoj godini očekuje nastavak rasta potražnje za njihovim uslugama, posebno manjih i srednjih turističkih tvrtki, i to kao izraz njihovog sve većeg razumijevanja i educiranosti spram digitalnog svijeta i okruženja.

Ističe to uz ostalo u razgovoru za Hinu direktor tvrtke Google za regiju Adriatic Joško Mrndže dodajući kako zadnjih nekoliko godina u hrvatskom turizmu bilježe rast potražnje za Google uslugama, što drži i logičnom posljedicom orijentiranosti turizma prema internetu, a time i Googleu kao globalno vodećoj tražilici.

U turizmu se sve više koriste svi kanali i mediji koje internet pruža, i ne nužno samo oglašavanje, jer i kod većine partnera iz komercijalnog sektora Google funkcionira kao distributivni, prodajni kanal, a oglašavanje je sastavni dio bolje i snažnije pozicioniranosti turističkog proizvoda i usluga, naglašava Mrndže.

To, kao i općenito važnost prisustva na internetu sve više i bolje razumije i hrvatska turistička industrija, kojoj, kako smatra, korištenje Google servisa može puno pomoći u jačanju konkurentnosti kako u promociji tako i kao servis gostima koji su došli u Hrvatsku.

Primjer za to su već lansirane usluge za snalaženje u Hrvatskoj poput Street View i Google Maps, ali i alat Google AdWords koji hotelijerima, iznajmljivačima i drugim pružateljima usluga pomaže vrlo precizno odrediti ciljne skupine, pojedini grad, regiju ili državu gdje se žele oglašavati s vrlo mjerljivim rezultatima i mogućnošću izračuna povratka uloženih investicija.

Mrndže napominje i da prisutnost Hrvatske turističke zajednice (HTZ) kao krovne nacionalne turističke institucije na internetu i svih ostalih sudionika iz komercijalnog sektora pridonosi da ukupna svijest o Hrvatskoj i njenoj ponudi dovodi do bolje prepoznatljivosti na globalnim tržištima.

Kako je internet vrlo dinamičan uz kvalitetnu i relevantnu web stranicu turističkim tvrtkama obveznim preporuča i stalno praćenje trendova, inovacija i ponašanja korisnika, pri čemu iznosi podatke da globalno 70 posto svih turističkih pretraživanja počinje na internetu, od čega 60 posto na tražilicama i to najviše na Googleu, kao i da se do kraja ove godine predviđa da će oko 50 posto svih globalnih spajanja na internet biti putem mobilnog uređaja (smartphone i tableti).

To smatra ujedno i dobrim smjernicama za dalje poteze turističkih tvrtki i institucija, jer dugoročno, kako kaže, neće biti dovoljno samo imati web stranicu nego ju treba prilagoditi i mobilnom formatu pretraživanja.

Prošle su godine na Googleu u kategoriji putovanja zabilježili znatan rast broja upita za Hrvatsku u odnosu na 2011., i to najviše iz Njemačke, Velike Britanije, Poljske, Italije, Austrije i Francuske, a Mrndže vjeruje da će se taj rast 'guglanja' za Hrvatskom nastaviti i ove godine, povezujući to s pojačanom online nacionalnom turističkom promocijom HTZ-a i usluga komercijalnog turističkog sektora, ali i ulaskom Hrvatske u EU.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik