
Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (TV HTZ) usvojilo je prijedlog programa rada HTZ-a za 2026. godinu s planom ukupnih prihoda HTZ-a nešto većim od 57 milijuna eura, što je 3,1 posto više nego za 2025. godinu, izvijestio je HTZ u utorak.
Prema planovima za 2026., HTZ će u provođenju promotivnih aktivnosti
naglasak staviti na oglašavanju i projektnim suradnjama na inozemnim
tržištima, provođenju marketinških suradnji sa strateškim partnerima,
online oglašavanju te studijskim putovanjima za inozemne novinare i
influencere.
- Iduća godina će prema svim pokazateljima biti jako
izazovna i zbog toga smo, prateći aktualne turističke trendove,
programom rada za 2026. napravili iskorake u aktivnostima kojima možemo
što uspješnije odgovoriti na izazove. To se najviše odnosi na tri
segmenta za koja smo i značajno povećali financiranje - marketinške
kampanje na emitivnim tržištima, udruženo oglašavanje s
avioprijevoznicima i touroperatorima te digitalni marketing/aktivnosti
na društvenim mrežama, izjavio je ministar turizma i sporta i
predsjednik HTZ-a Tonči Glavina.
Vijeće
HTZ-a je odabralo i PR agencije za izradu i implementaciju PR
strategije te provođenje PR aktivnosti na inozemnim tržištima u 2026. i
2027., s mogućnošću produljenja na 2028. godinu.
To su Grayling za Austriju, Italiju, Poljsku, Veliku Britaniju, Francusku i Slovačku; Glenaki za Nizozemsku, Belgiju i Švedsku; 404 za Njemačku i Sloveniju; Aviareps za Češku; KPRN za Švicarsku te MGM Media Optima za Mađarsku.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić osvrnuo se na 2025.,
koja je pokazala je da turisti traže kvalitetu, doživljaj i vrijednost
za novac, što je označio najvažnijim.
- Sve češće putuje se više
puta tijekom godine, a motivi odabira destinacija sve su raznovrsniji.
Zato turističku ponudu moramo kontinuirano unapređivati i prilagođavati
zahtjevima tržišta uz neizostavnu brigu o raznovrsnosti turističkih
proizvoda te pružanju odgovarajuće vrijednosti za novac. HTZ će stoga i u
2026. nastaviti još snažnije ulagati u digitalne kampanje na ključnim
emitivnim tržištima, produkciju novih kreativnih sadržaja te jače
targetiranje određenih i važnih nam segmenata poput outdoor aktivnosti,
nautike, eno-gastronomije, kulture i dr., istaknuo je Staničić.
U
2026. će se još više sredstava usmjeriti u avioprijevoz i kvalitetniju
zračnu povezanost hrvatskih destinacija, kao i na suradnju s globalnim
prijevoznicima, vodećim touroperatorima i travel platformama, koje
dodatno povećavaju dostupnost i vidljivost Hrvatske tijekom cijele
godine, najavio je Staničić.
Program HTZ-a za 2026., do kraja godine treba potvrditi Skupština HTZ-a.