Jeftinije karte za Evropu

Bez autora
Oct 14 2012

Ukoliko znate tačan datum kada biste sledeće godine na godišnji odmor u Evropu, možete iz Beograda sa lou-kost kompanijama odleteti u rasponu cena od 22 do 65 evra sa svim taksama. Aerodrom "Nikola Tesla" planira ove godine da opsluži najveći broj putnika u istoriji. To je jedini aerodrom na Balkanu koji svake godine beleži rast zahvaljujuću povećanju broja niskobudžetnih kompanija. Te kompanije traže jeftinije aerodromske usluge, autobus umesto avio-mosta, stari terminal umesto novog, i brzo čekiranje. Sve to smanjuje cenu usluga aerodroma i omogućava nižu cenu karte. Mnoge renomirane avio-kompanije koje imaju svoje lou-kost potkompanije sve više letova prebacuju na beogradski aerodrom, povezujući time Beograd i značajne evropske centre biznisa.

Jeftinije karte za EvropuSa lou-kost kompanijama iz Beograda u Evropu putuje se po ceni od 22 do 65 evra sa svim taksama. Aerodrom "Nikola Tesla" jedini je aerodrom na Balkanu koji svake godine beleži rast putnika zahvaljujuću povećanju broja niskobudžetnih kompanija.

Ukoliko znate tačan datum kada biste sledeće godine na godišnji odmor u Evropu, možete iz Beograda sa lou-kost kompanijama odleteti u rasponu cena od 22 do 65 evra sa svim taksama.

Aerodrom "Nikola Tesla" planira ove godine da opsluži najveći broj putnika u istoriji. To je jedini aerodrom na Balkanu koji svake godine beleži rast zahvaljujuću povećanju broja niskobudžetnih kompanija.

Te kompanije traže jeftinije aerodromske usluge, autobus umesto avio-mosta, stari terminal umesto novog, i brzo čekiranje. Sve to smanjuje cenu usluga aerodroma i omogućava nižu cenu karte.

"Naše prognoze će se ostvariti, imaćemo oko 3,5 miliona putnika. Želimo da ove godine nadmašimo našeg konkurenta Sofiju i želimo da imamo više putnika nego što imaju zajedno Zagreb i Ljubljana", kaže direktor Aerodroma "Nikola Tesla" Velimir Radovanović.

Mnoge renomirane avio-kompanije koje imaju svoje lou-kost potkompanije sve više letova prebacuju na beogradski aerodrom, povezujući time Beograd i značajne evropske centre biznisa.

"Tri puta nedeljno za Milano otvorili smo lou-kost liniju sa cenom od svega 40 evra jer smatramo da ćemo imati mnogo putnika, naročito onih koji su vezani za Fijat fabriku automobila u Kragujevcu i za otvaranje novih pogona italijanskih fabrika u Srbiji", kaže menadžer za jugoistočnu Evropu kompanije "Al Italija" Marko Kvaljarela.

Međutim, avio-agenti upozoravaju one koji putem interneta kupuju karte da ne mogu uvek da se oslone na lou-kost kompanije.

"Lou-kost prevoz odgovara najviše mlađoj populaciji koja ima vremena i nije vezana za rokove. Dešava se da lou-kost kompanije pomeraju termine poletanja", objašnjava Igor Vranješević iz agencije "Džambo trevel".

U nacionalnom avio-prevozniku "JAT-u" smatraju da je veliko širenje lou-kost kompanija dobro za povećanje avio-saobraćaja, ali i da konkurencija koja se javlja mora biti korektna.

U "JAT-u" ponavljaju da je veliki broj lou-kostera uništio nacionalne kompanije Rumunije, Bugarske, jer su u početku davale niske cene karata, dok nacionalni prevoznici nisu propali, a zatim su oni cene karata vratili na nove, mnogo više nivoe.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik