Otvoren novi informativni centar TOB-a

Bez autora
Sep 26 2012

Novi informativni centar Turističke organizacije Beograda otvoren je danas na Trgu republike 5. Otvaranjem novog centra biće povećan kvalitet turističke ponude Beograda, jer će na mestu gde posetioci ostvaruju možda prvi kontakt sa gradom, imati priliku da dobiju potpune informacije. Informativni centri, pored novootvorenog, su aktivni još na železničkoj stanici, aerodromu, a brojni su i sezonski centri, koji se tokom leta nalaze u okviru međunarodnog pristaništa Luke Beograd, Skadarlije, Tržnom centru “Ušće” ili na Adi Ciganliji. Važno je da se turistički centri nalaze na mestu koje je vidljivo i frekventno, kako bi turisti preko brošura i saveta bili adekvatno informisani. Broj gostiju u Beogradu tokom prvih sedam meseci je povećan za osam do devet posto u odnosu na isti period prošle godine, a ova godina će biti uspešna za turizam srpske prestonice.

Otvoren novi informativni centar TOB-aNovi informativni centar Turističke organizacije Beograda otvoren je danas na Trgu republike 5.

Otvaranjem novog centra biće povećan kvalitet turističke ponude Beograda, jer će na mestu gde posetioci ostvaruju možda prvi kontakt sa gradom, imati priliku da dobiju potpune informacije.

Direktor TOB-a Dejan Veselinov je podsetio da su informativni centri, pored novootvorenog, aktivni još na železničkoj stanici, aerodromu, a brojni su i sezonski centri, koji se tokom leta nalaze u okviru međunarodnog pristaništa Luke Beograd, Skadarlije, Tržnom centru “Ušće” ili na Adi Ciganliji.

Važno je da se turistički centri nalaze na mestu koje je vidljivo i frekventno, kako bi turisti preko brošura i saveta bili adekvatno informisani, ukazao je Veselinov.

Veselinov je takođe istakao da je broj gostiju u Beogradu tokom prvih sedam meseci povećan za osam do devet posto u odnosu na isti period prošle godine, ocenivši da će ova godina biti uspešna za turizam srpske prestonice.

Gosti su uglavnom iz Evrope, dok ih tradicionalno najviše ima iz regiona. Najčešće destinacije koje ih interesuju su uže jezgro grada, Beogradska tvrđava, Ada Ciganlija, Zemun, Avalski toranj, Skadarlija, Hram Svetog Save i druge ambijentalne celine grada, naveo je Veselinov.

On je najavio i skori početak regionalne kampanje “Sledeća stanica Beograda” i promocije našeg glavnog grada, najpre u Banjaluci, a potom i ostalim gradovima regiona.

Gradski sekretar za privredu Aleksandar Milošević dodao je da turizam kao posebna delatnost u okviru privrede Beograda ostvaruje značajan deo bruto domaćeg proizvoda.

Veliki broj ljudi je zaposlen u turizmu i ugostiteljsko-turističkim objektima koji prihoduju određena sredstva, a grad od tog prometa i poslovanja ima koristi, objasnio je Milošević.

On je rekao da je u interesu grada da podstakne dalji razvoj te delatnosti i obezbedi sve uslove za osnivanje što većeg broja privrednih subjekata, kako bi se zadovoljila tražnja koja raste sa istovremenim porastom broja turista.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik