Lamborgini: Ponuda od milion evra

Bez autora
Jan 24 2012

Ako imate kuću na Dedinju požurite da je prodate i možda uspete da kupite sportski „lamborgini reventon“, jedan od svega 20 primeraka na svetu. Model koji je zaveden pod brojem 18 osvanuo je na poznatom internet portalu za prodaju automobila sa „tričavom“ cenom od 849.950 funti (1.020.225 evra).Automobil je od svoje prve registracije 2008. godine prešao 1.600 kilometara i prema rečima trenutnog vlasnika u dobrom je stanju. Inače „reventon“ je proizveden u ograničenoj seriji, a „lamborgini“ je odlučio da ti modeli pripadnu prijateljima kompanije.

Lamborgini: Ponuda od milion evraAko imate kuću na Dedinju požurite da je prodate i možda uspete da kupite sportski „lamborgini reventon“, jedan od svega 20 primeraka na svetu.

Model koji je zaveden pod brojem 18 osvanuo je na poznatom internet portalu za prodaju automobila sa „tričavom“ cenom od 849.950 funti (1.020.225 evra).

Automobil je od svoje prve registracije 2008. godine prešao 1.600 kilometara i prema rečima trenutnog vlasnika u dobrom je stanju. Inače „reventon“ je proizveden u ograničenoj seriji, a „lamborgini“ je odlučio da ti modeli pripadnu prijateljima kompanije.

Pored toga što zaista neverovatno izgleda, ovaj automobil u sebi krije i V12 motor, preuzet sa „murselađa“. Ima 650 „konja“ i obrtni momenat od 487 njutnmetara, koji mu omogućavaju da stigne do „stotke“ za svega 3,4 sekunde. Čak je i maksimalna brzina koju može da razvije neverovatna - 340 kilometara na čas. Stavka, koja možda i nije toliko bitna kada je sportski automobil od milion evra u pitanju, je potrošnja. Ipak, interesantan je podatak da „reventon“ u gradskoj vožnji „guta“ 32 litre, dok je na otvorenom štedljiviji i potrebno mu je „svega“ 15 litara benzina na 100 pređenih kilometara.

Spoljašnji izgled je u skladu sa sportskim duhom. Inspirisan je vojnim avionima, a karakterišu ga oštre ivice, precizne linije i čiste površine. Sve na njemu ima svoju svrhu, a bilo kakvi kitnjasti ukrasni detalji ne postoje. U izgradnji su korišćeni karbon-fiber materijali najnovije generacije, čime je težina vozila svedena na minimum, a da pritom ništa nije izgubljeno na stabilnosti.

Dizajnerima „lamborginija“ kao da nije bilo dovoljno što automobil liči na avion, već i unutrašnjost podseća na kokpit nekog „lovca“. Kontrolna tabla je potpuno futuristički uređena i potpuno odudara od svega što može da se vidi na običnim automobilima. Tu je i TFT ekran, koji između ostalog, kroz 3D grafikone prikazuje „G silu“ razvijenu u vožnji. Za one navikle na „običan“ izgled tu je dugme uz pomoć kojeg se kontrolna tabla prebacuje u klasičan mod...

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik