Luckasti proizvodi koji su zaradili milione

Bez autora
Dec 27 2010

Proizvodi kojima su se mnogi smejali uspeli su da nađu put do svojih konzumenata. I ne samo to, usput su svojim kreatorima napravili prava bogatstva. Ideja koja se sasvim uklapa u savremenu eru marketinga za igračke, u kojoj fama koja se oko nekog proizvoda stvara daleko nadmašuje njegov stvarni sadržaj.Slušajući ljude kako se žale da je briga o ljubimcu veliki teret, stručnjak za marketing Geri Dal došao je na ideju da zaradi na tome što će im ponuditi ljubimca koji nije ni malo zahtevan. Nabavio je gomilu kamenja iz kamenoloma, upakovao ga u kutije sa slamom, rupicama za “disanje” i uputstvom za “negu”, i prodajući ga po ceni od 4 dolara ubrzo postao milioner, mada je pomama za neobičnm ljubimcem trajala samo nekoliko meseci.

Luckasti proizvodi koji su zaradili milioneProizvodi kojima su se mnogi smejali uspeli su da nađu put do svojih konzumenata. I ne samo to, usput su svojim kreatorima napravili prava bogatstva.

1.Kamen ljubimac

Ideja koja se sasvim uklapa u savremenu eru marketinga za igračke, u kojoj fama koja se oko nekog proizvoda stvara daleko nadmašuje njegov stvarni sadržaj. Slušajući ljude kako se žale da je briga o ljubimcu veliki teret, stručnjak za marketing Geri Dal došao je na ideju da zaradi na tome što će im ponuditi ljubimca koji nije ni malo zahtevan. Nabavio je gomilu kamenja iz kamenoloma, upakovao ga u kutije sa slamom, rupicama za “disanje” i uputstvom za “negu”, i prodajući ga po ceni od 4 dolara ubrzo postao milioner, mada je pomama za neobičnm ljubimcem trajala samo nekoliko meseci.

2. Lični odgovor na dečija pisma Deda Mrazu

Ako su roditelji voljni da plate 10 dolara, svako dete može da dobije lični odgovor na svoje pismo od Deda Mraza, sa svojim imenom i prezimenom i poštanskom markom grada Severni Pol na Aljasci. Od 2002. ovu uslugu nudi poštanska služba “Senta mejl” i do sada je naručena 300.000 puta.

3. Pseće naočari

Vlasnici pasa koji drže do svojih ljubimaca sigurno su im već nabavili odeću za loše vreme. Tu su, verovatno, već i čizmice, a možda čak i pseći parfem koji košta 3000 dolara. Najnoviji hit su, međutim pseće naočari za sunce. U prodaji su dva modela, u dve boje, najjeftinije koštaju oko 13 dolara, a do sa da su ih nabavile već hiljade vlasniak pasa, uključujući i vojsku SAD, koja je njima opremila svoje četvoronožne borce.

4. Ćebe s rukavima

Ideja koja je bila dovoljna za dva gotovo identična proizvoda, “Snagi “ i Slenkit”, pri čemu je ovaj drugi načinjen od malo debljeg materijala. Oba su udobna i topla, i oba su u konkurentskoj borbi za tržište već zaradila milione.

5.Flaširana voda

Zna se kada je flaširana voda neophodna: Ako voda iz vodovoda nije bezbedna za piće, ako nije dovoljno čista, ili ako je naprosto nema. Stotine miliona boca najraznovrsnijih marki koje se u SAD svake nedelje prodaju prkose, međutim, ovom pravilu, a donose i ogromnu zaradu, koja je utoliko razumljivija ako se ima u vidu da mnoge od ovih marki zapravo predstavljaju običnu vodu iz vodovoda - samo po znatno većoj ceni.

6. Narukvica koja se namotava oko zgloba

Usdarac ovim malim komadom metalne trake koji se pritom namota oko zgloba uopšte ne boli, a stvarčica je u svoje vreme postala pravi kulturni fenomen i prodala se u desetinama miliona primeraka.

7. Slinki

Prilično besmislena igračka, nastala kao rezultat pokušaja pomorskog inžinjera Ričarda Džejmsa da stabilizuje instrumente na vodi. Samo u prve tri godine prodata je u 100 miliona primeraka, a u međuvremenu se ova cifra utrostručila.

8. Narukvice-gumice

Smešne narukvice-gumice (sili bendz) su gumice standardne veličine, u obliku životinja, predmeta i slično, izmišljene u Japanu i prodavane kao suveniri u muzejima, sve dok ih Robert Krouk -proizvođač gumica za tegle - nije lansirao kao nakit za devojčice i tinejdžerke. Uprkos niskoj ceni od samo četvrt doalra, donele su mu bogatstvo, jer se prodaju u milionima primeraka.

9. Omča za pravljenje konjskog repa “topsi tejl”

Tipičan proizvod za koji niste ni znali da vam treba dok ga niste videli: omča pomoću koje se pravi specijalan, izvrnut konjski rep, a prodavala se po ceni od oko 13 dolara i svom pronalazaču donela zaradu od 100 miliona dolara.

10. Firmirana torbica za pelene

Sopstvenu frustraciju zbog glomaznih i ružnih torbi za pelene i druge bebeće potrepštine Kristian Lej Rejn pretvorila je u unosan proizvod: lepo dizajnirane torbice za pelene za moderne mame, koje njena kompanija “Dajpiz end Vajpiz” prodaje po ceni od 20 dolara, uz dosadašnju zaradu veću od milion dolara.

11. Houmpejdž od milion dolara

Mladi Englez Aleks Tau izmislio je 2005. originalan način da plati svoje studije. Kreirao je veb stranicu sa milion piksela, od kojih je svaki koštao dolar, i prodavao ih oglašivačima. Mala začkoljica se sastojala u tome što je za čitljivu reklamu bilo neophodno kupiti najmanje 100 piksela, ali sajt je rasprodat. Još uvek se može videti na internetu (The Million-Dollar Homepage), a svom tvorcu je doneo milion dolara.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik