Neobični biznisi, a donose milione

Bez autora
Aug 11 2011

U svetu postoje neobične male kompanije koje generišu milion dolara godišnjeg prihoda, sa jedinstvenim idejama. Kompanija "Fatheadz" bavi se proizvodnjom naočari za velike ljude. Osnivač Riko Elmor (Rico Elmore) počeo je sa proizvodnjom 2004. uloživši u ovaj "start-up" biznis pola miliona dolara. Samo tokom 2010., Elmor je zaradio dva miliona dolara.Težak 135 kilograma, Elmor se umorio od traženja naočara za sunce koje bi mogle da stanu na njegovu veliku glavu i odlučio je da ih sam napravi.

Neobični biznisi, a donose milioneU svetu postoje neobične male kompanije koje generišu milion dolara godišnjeg prihoda, sa jedinstvenim idejama.

Na internet stranici gdeinvestirati.com objavljeno je da se kompanija "Fatheadz" bavi proizvodnjom naočari za velike ljude.

Osnivač Riko Elmor (Rico Elmore) počeo je sa proizvodnjom 2004. uloživši u ovaj "start-up" biznis pola miliona dolara. Samo tokom 2010., Elmor je zaradio dva miliona dolara.

Težak 135 kilograma, Elmor se umorio od traženja naočara za sunce koje bi mogle da stanu na njegovu veliku glavu i odlučio je da ih sam napravi.

Takvo pomagalo košta između šest i 50 dolara, a u planu je nova linija za žene, koja će nositi drugo ime.

Drugi veoma zanimljiv biznis koji donosi višemilionsku zaradu osmislio je fotograf Karl Vander Schuit.

Reč je o lažnimi kockicama leda koje svetle. VanderSćuit je počeo da se igra stavljajući svetiljke niskog napona u akrilične kockice leda. Nedugo zatim, svetleće kockice na baterije postale su senzacija na korporativnim žurkama.

VanderSćuit je potom predstavio liniju LED-svetlećih kockica koje se prodaju u supermarketima. U biznis je uložio oko 100.000 dolara, a u 2009. je ostvario prihod od 1,3 miliona dolara.

Rick Platt iz Las Vegasa uložio je oko dva miliona dolara u sale prekrivene trambulinama.

Napravio je tri Sky Zone za održavanje rođendana, korporativnih žurki, kao i za sve one koji su spremni da plate 12 dolara na sat.

Pretplata na čarape

Švajcarska kompanija "Crne čarape" (BlackSocks) bavi se pretplatom na italijanske, kratke ili duge čarape do kolena, pamučne, od kašmira ili svile.

Moguće je pretplatiti se nekoliko puta godišnje, i to sve u pakovanju od devet pari po ceni od 89 dolara.

Svaki novi "pretplatnik na čarape" dobija kalkulaciju koliko će vremena uštedeti ukoliko ne naruči nov par čarapa -12 sati svake godine ili tri nedelje prosečnog života jednog Švajcarca.

Osnivač je Samuel Liećti, uložio je u posao 30.000 dolara, a biznisom se bavi od 1999. Od 2005. "pretplata na čarape" dostupna je i u Sjedinjenim Američkim Državama.

Dve godine kasnije, "BlackSocks" je počeo sa prodajom "pretplata" i na donji veš. Švajcarski biznismen sada ima preko 60.000 aktivnih pretplatnika u 74 zemlje sveta.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik