Društvena mreža Twitter je pri kraju pravljenja sopstvenog muzičkog servisa koji će biti pokrenut do kraja marta i kojim će se okušati u izuzetno konkurentnom sektoru digitalne muzike.Ova odluka o ulasku Twittera na tržište muzičkih servisa nije iznenađenje, posledica je kupovine popularnog muzičkog servisa "We Are Hunted" prošle godine, a muzičke aplikacije biće za početak dostupne za uređaje koje rade na iOS operativnom sistemu.
Društvena mreža Twitter je pri kraju pravljenja sopstvenog muzičkog servisa koji će biti pokrenut do kraja marta i kojim će se okušati u izuzetno konkurentnom sektoru digitalne muzike.
Ova odluka o ulasku Twittera na tržište muzičkih servisa nije iznenađenje, posledica je kupovine popularnog muzičkog servisa "We Are Hunted" prošle godine, a muzičke aplikacije biće za početak dostupne za uređaje koje rade na iOS operativnom sistemu, piše CNet.
Nova strategija Twittera je da se preusmeri na određene medijske proizvode, a muzički servis će omogućiti korisnicima da prate svoje omiljene umetnike i muziku i da ih preporučuju prijateljima, kao i da prate preporuke na osnovu svojih naloga.
Ovaj posao će biti i vrlo važan sa Soundcloud, koji bi trebalo da se ozbiljno angažuje oko obezbeđivanje uslova da aplikacija radi nesmetano. Tako će praktično ova berlinska firma ući u jedan vid strateškog partnerstva sa Twitterom.
Osoblje "We Are Hunted" servisa je poslednjih mesec dana vršilo testiranje aplikacije, kroz kratke ture i linkove ka "predlozima", popularnim sekcijama i delovima sa muzičarima za koje se smatra da su "sledeća nova stvar".
Muzika je na Twitteru najzastupljeniji žanr, jer je 7 od 10 najpraćenijijh ličnosti iz sveta muzike, kao što su Džastin Biber, Rijana, Kejti Peri ili Lejdi Gaga.
Sajt "We are Hunted" je prestao sa radom nakon vesti o novom servsu i prodaji, a osnovan je u Australiji 2009. godine.
Twitter ovim potezom ulazi u izuzetno konkurentan sektor digitalne muzike sa respekatabilnom publikom iza sebe, ali mora se imati u vidu da mali broj servisa uspeva da zadovolji umetnike i u isto vreme napravi profit, pa mnogi smatraju da je ova Twitterova akcija potencijalno vrlo rizična.
Ipak Twitter u ovom redefinisanju svog poslovnog modela vidi šansu, jer je pokretač novih trendova i računa da će biti u stanju da iskoristi svoju veličinu i mrežu nezavisnih servisa za stvaranje prihoda od provizije za razne usluge: od prodaje karata za koncerte do plaćenog preuzimaja muzike.