Kompanija Snapchat izgubila je 800 miliona dolara nakon što se na njenoj aplikaciji za dopisivanje pojavila reklama u kojoj se korisnici pozivaju na nasilje.Riječ je o reklami vezanoj za igru “Would You Rather?”, u kojoj korisnici imaju sve opcije: da ošamare Rihannu ili udare Chris Browna. U pitanju je aluzija na incident iz 2009, u okviru kojeg je Rihannu pretukao Brown, dok se se zabavljali. Brown je tada proglašen krivim, i osuđen na 180 sati društveno-korisnog rada, kao i godinu dana savjetovanja u vezi sa nasiljem u porodici.
Kompanija Snapchat izgubila je 800 miliona dolara nakon što se na njenoj aplikaciji za dopisivanje pojavila reklama u kojoj se korisnici pozivaju na nasilje.
Riječ je o reklami vezanoj za igru “Would You Rather?”, u kojoj korisnici imaju sve opcije: da ošamare Rihannu ili udare Chris Browna.
U pitanju je aluzija na incident iz 2009, u okviru kojeg je Rihannu pretukao Brown, dok se se zabavljali. Brown je tada proglašen krivim, i osuđen na 180 sati društveno-korisnog rada, kao i godinu dana savjetovanja u vezi sa nasiljem u porodici.
Rihanna je nedavno uputila kritiku Snapchatu, uz obrazloženje da je aplikacija "nenamjerno" promovisala sramoćenje žrtava porodičnog nasilja.
Opaska pjevačice smanjila je vrijednost Snapchatove matične kompanije Snap na tržištu za skoro 4 odsto, odnosno oko 800 miliona dolara, prenosi Independent.
Snap je u međuvremenu blokirao sve reklame u vezi sa spomenutom igrom.