pretraga

kursna lista

BA

HR

RS

MK

EUR 118.5311
USD 103.4032
CHF 103.7835
GBP 134.6638
CAD 79.1632
HRK 15.97
BAM 60.604
EUR 1.955830
CAD 1.349428
HRK 26.179579
CHF 1.775370
GBP 2.573629
USD 1.757863
RSD 1.592767
CAD 5.051136
CZK 0.281834
CHF 6.985052
GBP 9.636229
USD 6.918497
EUR 7.624184
PLN 1.743468
EUR 61.505
USD 46.5066
GBP 72.8128
CHF 46.4119
CAD 45.4818
15.05.2018.Nezavisne Novine

Restruktuisanje medijskog tržišta: Ko koga kupuje i što to znači za ostale?

Restruktuisanje medijskog tržišta: Ko koga kupuje i što to znači za ostale?Niz preslagivanja i akvizicija koje su se počele odigravati od posljednjeg Weekend Media Festivala, značajno mijenjaju izgled medijske scene u cijeloj regiji.

 Paralelno s globalnim promjenama medijskog tržišta mijenja se i regionalno te upravo imamo priliku svjedočiti možda najvećim promjenama koje bi mogle restruktuisati cijelo ovdašnje medijsko tržište.

Među spajanjima, saradnjama i preuzimanjima, najviše se ističe niz akvizicija američkog fonda KKR, vlasnika N1 televizije, koji bi svom portfelju u Hrvatskoj uskoro mogao dodati i Novu TV.

 U BiH i Crnoj Gori radi na preuzimanju Pinka, u Sloveniji Pop TV-a, dok je u Srbiji vlasnik vodećeg kablovskog operatera SBB, N1 televizije, Sport kluba i Granda.

Kupovinom televizija širom regije, KKR dubinski mijenja TV scenu, ali snažno utile i na ostale medije, telekom tržište, nezavisne produkcije, kablovske operatere pa možda čak i na politiku.

Iako vjerovatno najznačajniji akter promjena, KKR nije i jedini. Ne treba zaboraviti ni velike promjene u vlasničkim strukturama najvećih domaćih medijskih kuća koje su presložile tržište štampe.

"Ove godine smo imali priliku pratiti značajne medijske akvizicije te nove suradnje koje snažno utječu na tržište u regiji. Do Weekenda očekujemo još zanimljivih događanja koja ćemo onda moći raspraviti i analizirati", kazao je Nikola Vrdoljak, direktor programa.

Na panelu 'Restrukturiranje medijskog tržišta' Weekend Media Festival okupiće ključne ljude iz regije kako bi nam objasnili i približili što se i zašto događa u preslagivanju medijske scene, što to znači za potrošače i daljnji razvoj medija.

Najveći regionalni komunikacijski festival ove se godine održava od 20. do 23. rujna, kao i uvijek u bivšoj tvornici duhana u Rovinju. Partneri festivala ove su godine Francuska i Njemačka, a jedan od mnogobrojnih gostiju biće i Kristian Novak, trenutno najveća zvijezda hrvatske književnosti.

Svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regiji predstaviće najvažnija digitalna nagrada, SoMo Borac.

Osim po konstruktivnim, a ponekad i provokativnim raspravama o trendovima u komunikacijskoj industriji, Weekend je poznat i po najboljim tulumima. I ove godine nas očekuje raznovrstan muzički program i druženja do dugo u noć.

Ocena
Vaša ocena
Bookmark and Share