GRAS ostaje bez 22 linije, "Centrotrans" spreman voziti

Bez autora
Oct 18 2018

Zbog neredovnog prijevoza i propuštanja vožnji, Ministarstvo saobraćaja KS pokrenulo je postupak brisanja 22 linije za koje je bilo nadležno preduzeće GRAS. Mahom su to linije prema padinskim naseljima koja već godinama više nemaju nego što imaju javni prijevoz. Tako GRAS ubuće, kako stvari stoje, neće voziti na minibuskim i autobuskim linijama Baščaršija - Vratnik, Sinanovići - Trnovo, Baščaršija - Mihrivode, Garež – Delijaši - Hamzići, Vijećnica - Hladivode, Ekononska škola - Obad, Ekonomska škola - Bakarevac, Park - Hrastovi 2, Park - Mrkovići, Latinska ćuprija - Hošin Brijeg, Vijećnica - Brusulje, Grbavica - Hrasno, Ilidža - Miševići, Ilidža - Šabići - Sinanovići, Latinska ćuprija - Mahmutovac, Kovači - Sedrenik, Latinska ćuprija - Jarčedoli, Latinska ćuprija – Širokača - Komatin, Ekonomska škola - Hum, Ilidža - Garež, Ilidža - Dejčići te na autobuskoj liniji Otoka - Buča Potok.

GRAS ostaje bez 22 linije, "Centrotrans" spreman vozitiZbog neredovnog prijevoza i propuštanja vožnji, Ministarstvo saobraćaja KS pokrenulo je postupak brisanja 22 linije za koje je bilo nadležno preduzeće GRAS. Mahom su to linije prema padinskim naseljima koja već godinama više nemaju nego što imaju javni prijevoz.

Spremna vozila

Tako GRAS ubuće, kako stvari stoje, neće voziti na minibuskim i autobuskim linijama Baščaršija - Vratnik, Sinanovići - Trnovo, Baščaršija - Mihrivode, Garež – Delijaši - Hamzići, Vijećnica - Hladivode, Ekononska škola - Obad, Ekonomska škola - Bakarevac, Park - Hrastovi 2, Park - Mrkovići, Latinska ćuprija - Hošin Brijeg, Vijećnica - Brusulje, Grbavica - Hrasno, Ilidža - Miševići, Ilidža - Šabići - Sinanovići, Latinska ćuprija - Mahmutovac, Kovači - Sedrenik, Latinska ćuprija - Jarčedoli, Latinska ćuprija – Širokača - Komatin, Ekonomska škola - Hum, Ilidža - Garež, Ilidža - Dejčići te na autobuskoj liniji Otoka - Buča Potok.

Ministar saobraćaja Mujo Fišo je na posljednjoj sjednici Skupštine KS potvrdio da će linije biti obrisane te da se narednih dana očekuje raspisivanje konkursa za izbor novog prijevoznika koji će saobraćati na ovim relacijama.

Da je ovakav potez resorno ministarstvo trebalo davno napraviti mišljenja je i Safudin Čengić, direktor „Centrotransa“.

- Davno je trebalo obrisati linije koje se ne održavaju u skladu s rasporedom. Da je to urađeno prije pet do sedam godina, veliki broj građana koji i dan danas idu pješke imao bi redovan prijevoz. Ali ono što mene brine jeste da ne postoji adekvatan akt o dodjeli linija – rekao je Čengić.

Istakao je da „Centrotrans“ ima spremna vozila i da bi odmah mogli izaći na teren.

Duge procedure

- Naša kompanija ima 12 potpuno novih autobusa prilagođenih za padinska naselja. Već dva i po mjeseca stoje kod nas. Apsurdna je situacija da imate najkvalitetniji vozni park, da vam Ministarstvo ne odobrava te linije, a građani hodaju pješke. To može samo u BiH – rekao je Čengić istakavši da će se prijaviti na konkurs koji će Ministarstvo raspisati, iako smatra da ta procedura predugo traje.

U GRAS-u šute

Kako bismo čuli i mišljenje nadležnih u GRAS-u, kontaktirali smo i ovo preduzeće. Međutim, na telefonske pozive i e-mailove niko nije odgovarao.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik