Fraport je danas raspisao novi natječaj za izgradnju terminala u Ljubljani. Kapacitet novog terminala bit će 1.800 putnika na sat. Za smještaj prvih putnika, terminal bi, prema očekivanjima, trebao biti pušten u rad 2021. godine, kada Slovenija preuzima predsjedanje Europskom unijom. Lani je u ljubljanskoj zračnoj luci bilo rekordnih 1,82 milijuna putnika, dok ih je 2017. usluženo 1,68 milijuna. Za gradnju novog terminala na prvom su se natječaju prijavili austrijski Strabag, dok su zajedničke ponude dali GIC gradnja iz Rogaške Slatine i ljubljanski Elcom, hrvatski GP Krk i CBE iz Ljubljane, Kolektor Koling i CGP iz Novog Mesta, Pomgrad i Gorenjska gradbena družba te ljubljanski VG5 i celjski Remont.
Fraport je danas raspisao novi natječaj za izgradnju terminala u Ljubljani. Kapacitet novog terminala bit će 1.800 putnika na sat.
Za smještaj prvih putnika, terminal bi, prema očekivanjima, trebao biti pušten u rad 2021. godine, kada Slovenija preuzima predsjedanje Europskom unijom.
Lani je u ljubljanskoj zračnoj luci bilo rekordnih 1,82 milijuna putnika, dok ih je 2017. usluženo 1,68 milijuna.
Za gradnju novog terminala na prvom su se natječaju prijavili austrijski Strabag, dok su zajedničke ponude dali GIC gradnja iz Rogaške Slatine i ljubljanski Elcom, hrvatski GP Krk i CBE iz Ljubljane, Kolektor Koling i CGP iz Novog Mesta, Pomgrad i Gorenjska gradbena družba te ljubljanski VG5 i celjski Remont.