Vožnja električnom "korsom" - 100 kilometara za 100 dinara

Bez autora
Dec 03 2019

Subvencije za električna vozila u Nemačkoj čija je cena ispod 30.000 evra je 6.000 evra, odredila je nemačka vlada. Odobrene su i sve nematerijalne subvencije, besplatan parking, punjenje i vožnja žutom trakom. Za subvencije konkuriše i nemački "Opel" - modelom elektro-vozila čija je cena 22.000 evra. Među prvima u svetu imali smo priliku da provozamo i novu "opel korsu elektro" i da se upoznamo sa računicom budućeg kupca. Ako bismo je vozili po Beogradu sto kilometara ta vožnja bi nas koštala samo 100 dinara po sadašnjim cenama struje. Bazična verzija "korse" opremljena je, između ostalog, automatskom "klimom", sa opcijom daljinskog aktiviranja, električnom parkirnom kočnicom, beskontaktnim otključavanjem i startovanjem vozila, kao i multimedijalnim sistemom sa sedmoinčnim ekranom osetljivim na dodir.

Vožnja električnom "korsom" - 100 kilometara za 100 dinaraSubvencije za električna vozila u Nemačkoj čija je cena ispod 30.000 evra je 6.000 evra, odredila je nemačka vlada. Odobrene su i sve nematerijalne subvencije, besplatan parking, punjenje i vožnja žutom trakom. Za subvencije konkuriše i nemački "Opel" - modelom elektro-vozila čija je cena 22.000 evra.

Među prvima u svetu imali smo priliku da provozamo i novu "opel korsu elektro" i da se upoznamo sa računicom budućeg kupca. Ako bismo je vozili po Beogradu sto kilometara ta vožnja bi nas koštala samo 100 dinara po sadašnjim cenama struje.

Bazična verzija "korse" opremljena je, između ostalog, automatskom "klimom", sa opcijom daljinskog aktiviranja, električnom parkirnom kočnicom, beskontaktnim otključavanjem i startovanjem vozila, kao i multimedijalnim sistemom sa sedmoinčnim ekranom osetljivim na dodir.

"Naš cilj je da cenom stignemo verzije na benzin i dizel i da za šest godina korišćenja našim kupcima obezbedimo benefit od još najmanje 10.000 evra. Time stimulišemo novu tehnologiju", kaže Krif Brejer iz "Opela".

Električna energija skladišti se u baterijama kapaciteta 50 kilovat-sati, a na raspolaganju su tri režima vožnje: normal, eko i sport. Kada je reč o performansama, korsa od 0 do 50 kilometara na sat ubrzava za samo 2,8 sekundi, dok joj do stotke treba 8,1 sekund.

"Rang i domet zavise od režima vožnje, a sa jednim punjenjem zagarantovana je vožnja 250 do 300 kilometara", kaže Krif Brejer.

Uz pomoć brzog punjača, baterije se mogu dopuniti do 80 odsto maksimalnog kapaciteta za 30 minuta. Ovaj automobil će do prvih vlasnika stići tek u proleće 2020. godine.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik