Paloma je prošle godine ostvarila 1,6 milijuna eura čiste dobiti što je 127 posto više nego godinu ranije. Ostvareno je 86,7 milijuna eura prihoda od prodaje što je 2 posto više nego 2015. Rezultat iz redovnog poslovanja iznosio je 2,3 milijuna eura. Najveći rast Paloma bilježi u segmentu trgovačkih robnih marki. Investicije su lani iznosile 1,3 milijuna eura čime su proizvodni kapaciteti povećani za petinu. Doatno su povećanju produktivnosti pomogle investicije u prizvodnji gotovih proizvoda, prije svega s investicijom u liniju C-ROL4 line. Time je produktivnost skočila za 24 posto, a također je porasla i produktivnost na linijama C10-ROL i C11-ROL.
Paloma je prošle godine ostvarila 1,6 milijuna eura čiste dobiti što je 127 posto više nego godinu ranije.
Ostvareno je 86,7 milijuna eura prihoda od prodaje što je 2 posto više nego 2015. Rezultat iz redovnog poslovanja iznosio je 2,3 milijuna eura. Najveći rast Paloma bilježi u segmentu trgovačkih robnih marki.
Investicije su lani iznosile 1,3 milijuna eura čime su proizvodni kapaciteti povećani za petinu. Doatno su povećanju produktivnosti pomogle investicije u prizvodnji gotovih proizvoda, prije svega s investicijom u liniju C-ROL4 line. Time je produktivnost skočila za 24 posto, a također je porasla i produktivnost na linijama C10-ROL i C11-ROL.